טריקים בינלאומיים לסמול טוק

שיחת חולין היא חלק חשוב בתקשורת ויכולה לעזור לשבור את הקרח בכל מצב. עם זאת, כשמדובר בשיחות חולין בינלאומיות, חשוב להבין את הניואנסים התרבותיים של מדינות שונות. במאמר זה, נסקור כמה טריקים בינלאומיים לשיחת חולין שתוכל להשתמש בהם כשאתה מתקשר עם אנשים ממדינות אחרות. מלמידה על מנהגים מקומיים ועד שאילת שאלות מתחשבות, טיפים אלה יעזרו לך לעשות רושם טוב ולהתחיל שיחות בכל תרבות. דע את התרבות שלך לפני שתוכלו להתחיל בשיחות הסמול טוק הבינלאומיות שלכם, חשוב לדעת על התרבות של המדינה בה אתם מבקרים. בין אם אתם מבקרים לחופשה או לצורכי עסקים, חיוני להבין אילו מנהגים וערכים יש לאותה מדינה. לדוגמה, אם אתה במקסיקו ומישהו שואל היכן נמצא הבית שלך, אל תגיד "אמריקה". אם אדם מקסיקני שומע שהוא עלול להיעלב כי הוא חושב שביתו באמריקה (אגב למקסיקו יש כמה הבדלים תרבותיים משמעותיים). במקום זאת אמור "בעיירה שלי", או משהו כזה.

אוהבים ללכת לאירועים, אבל מוצאים את עצמכם תקועים, קשורים בלשון ודחוסים בפינה? ייזום ותחזוקה של שיחות תוך כדי נטוורקינג היא מיומנות הכרחית, וכזו שתוכל לשפר בקלות בעזרת העצות הפשוטות הללו.

שליטה בשיחת חולין תעזור לכם למצוא בסיס משותף ליצירת קשר מיני עם אנשי קשר חדשים. שיחת חולין עשויה להרגיש נדושה וחסרת חשיבות, אבל הסמול טוק הוא זה שמוביל לדבר הגדול.

באופן אידיאלי שיחת חולין תחשוף תחומי עניין משותפים, התאמות עסקיות, שש המדרגות שמפרידות ביניכם, צורך פוטנציאלי במוצר או בשירות שלכם, ובעצם האם אתם נהנים זה מחברתו של זה או. המטרה היא לא להפוך לחברים הכי טובים או ללקוח חדש

במקום. למרות שזה נחמד כשהחיבורים המיידיים האלה קורים, בדרך כלל זה לא המקרה.

מטרת השיחה באירועים היא ליצור מספיק בסיס משותף כדי לקבוע סיבה להתחבר שוב.

הגעה לשלום…ומעבר לכך

קשור לשון ועומד בפינה.? השתמש בעצות הקלות האלה לעבודה בחדר

כאשר מחפשים שותף לשיחה בחדר צפוף, ישנם שלושה תרחישים סבירים שמקלים על ייזום דיאלוג

-קבוצות מהנות ומזמינות

-מתבודדים לבנים שנראים לא בנוח ויקבלו בברכה את הניסיון שלכם ליזום דיאלוג

-פרצופים מוכרים

שאלות כדי לקדם את השיחות

"מה הקשר שלך לאירוע?" שאלה זו יכולה לחשוף קשרים הדדיים ובדרך כלל מובילה לתשובה חזקה יותר מאשר אם תשאל את הטיפוס הטיפוסי "האם היית באירוע הזה בעבר?"

"מה מעסיק אותך כשאתה לא באירועים כאלה או בעבודה?" שאלה זו מעניקה את העידוד הדרוש לאדם לחלוק את תשוקותיו ותחומי העניין החיצוניים שלו. זוהי דרך מצוינת להוסיף קצת התלהבות לשיחה שהשתחררה, במיוחד אם הוא/היא יעדיפו לעשות את הפעילות הזו באותו רגע.

"אתה מתרחק הקיץ הזה?" שאלה זו יכולה להוביל לשיחות על משפחה, לחשוף תחומי עניין מיוחדים, ואם אתה אוהב לדבר על טיולים, זו דרך בטוחה לשמור על שיחה מעניינת.

"האם אתה עובד על יוזמות צדקה?" שאלה זו מקלה על יציאה לחיבור עמוק יותר. אם הם לא מעורבים בשום פרויקט, הם לרוב חולקים סיבות שבדרך כלל חושפניות, ואם הם עושים משהו בעל ערך הם ישמחו לשתף.

"איך הגעת לתחום העבודה שלך?" עבור חלקם, הדרך למקום בו הם נמצאים היום יכולה להיות ניסיון מעניין למדי. הזדמנות לחזור על הסיפור שלהם להצלחה יכולה להשאיר רמזים מועילים לאורך הדרך לגבי מי הם ומה גורם להם לתקתק.

שמירה על שיחה מתגלגלת היא פשוטה כאשר אתה לומד להקשיב ולשאול שאלות חקירה מתאימות שצומחות באופן טבעי מהדיאלוג. אתה רק צריך להכין כמה שאלות מראש. אם יש קשר אמיתי, אתה יכול להשתתף באופן יזום בשיחה.

כשאדם לא משתתף פעיל בשיחה איתך, זה דגל אדום לומר לעצמך, "אוקיי, זה לא אחד מאנשי הקשר האיכותיים שלי, זה הזמן להמשיך הלאה ולפגוש מישהו אחר."

בסופו של דבר, ההחלטה שכל אדם צריך לקבל במהלך המגע הראשוני הזה היא האם יש או אין מספיק קשר כדי להצדיק אינטראקציה עתידית. במהלך השיחות הקטנות האלה אנשים מגבשים את דעתם לגבי האם הם אוהבים אותך, סומכים עליך ומאמינים שאתה מוכשר.

הדיבור העסקי בפועל מוגבל למדי בפונקציות. ללמוד מה אנשים עושים ואולי על כמה מהפיתוחים או הפרויקטים הגדולים שלהם הוא על היקף הדיבור העסקי הצפוי. קשרים עמוקים יותר נוצרים דרך מציאת בסיס משותף שאינו קשור לעבודה.

יש איזון בין יותר מדי לדבר עסקי ומעט מדי. אם אתה לא מדבר עסקים בכלל אתה עלול להחמיץ הזדמנות לתקשר מי אתה, מה אתה עושה ומה יש לך להציע ושאתה מוכשר בתחומך. יש אנשים שאתה יכול להכיר במשך שנים ולעולם לא לשמוע אותם מדברים על עבודה. אתה פשוט מניח שהם בפנסיה או לא מעוניינים בעוד לקוחות.

עם זאת, אם אתה מדבר על העבודה שלך יותר מדי אתה מסתכן בשעמם של אחרים. יותר מדי "shoptalk" יכול בקלות לשים מנחת על ערב. צפו לרמזים משותפי השיחה שלכם. איך הם מגיבים לשיחה איתך? האם הם מאורסים? האם ברור שהם מחפשים שותף חדש לשיחה? האם הם מקשיבים ומבינים את מה שאתה אומר? האם אתה נותן להם יותר מידע ממה שהם מצפים, רוצים או צריכים? האם אתה עושה מונופול על השיחה ולא נותן לאחרים הזדמנות לחלוק רעיונות או לשאול שאלות?

התאימו את עומק הדיאלוג לסביבה.

אתה לא רוצה לתת לאנשים לשמוע מידע סודי או בלתי הולם. בנוסף, דיבורים עמוקים מדי בפונקציות עסקיות עלולים להוביל לשיחות סוערות. ניתן לשים אנשי קשר חדשים על הקצה. ניתן להכניע שיחות לוהטות מדי במהירות על ידי הצהרה נעימה לסיום המאפשרת מעט מקום להערה רטורית. טקטיקה זו תפזר את המצב במהירות וללא תקריות.

לדוגמה, אמור בחיוך, "טוב, זה נושא אחד שלא נפתור הלילה", או פשוט סגור את השיחה ב"אני בהחלט מבין את נקודת המבט שלך", פחות ה"אבל" שיושב על הקצה של הלשון שלך.

לא תזכה בנקודות על זה שאתה תמיד צריך להיות צודק. אתה עלול לנצח בוויכוח תוך כדי גורם למישהו אחר להיראות רע, אבל בסופו של דבר, אתה תגרום לעצמך להיראות גרוע יותר. עם זאת, תוכל לזכות בנקודות על שיש לך חסדים חברתיים אם אתה האדם הגדול יותר ומגניב מצבים שעלולים להיות לוהטים.

אתה צריך לדעת מתי לשחרר ולהרוג את הדיון גם אם אתה מאמין שאתה צודק בנושא. בתוכנית הגדולה של הדברים, עלינו להעריך את דעותיהם של אחרים ולקבל את זה שלא חשוב לנצח בכל ויכוח. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להופיע בתור היודע הכל שחייב לסיים שיחות כמנצח הנתפס.

המילים שלך אולי יישכחו, אבל איך שאתה גורם לאנשים להרגיש ייזכר.

כשזה מגיע לשיחות חולין, אל תחשוב שאתה חייב לומר משהו אינטליגנטי להפליא בכל פעם שאתה מדבר. המילים שלך אולי יישכחו, אבל איך שאתה גורם לאנשים להרגיש ייזכר.

אין ספק שיחת חולין יכולה להיות מעט משעממת לאחר זמן מה. אז, קח על עצמך לעשות את זה מעניין. כדי להתכונן לשיחות, בחר את חמשת הנושאים הבטוחים המועדפים עליך. אלה יקלו עליך להעביר שיחה מעופשת אחרת לכזו שהופכת אותך לאיש שיחה נלהב באמת.

האם אי פעם היית בשיחה שפשוט לא הייתה קליק, ואז פתאום מצב הרוח משתנה ולשניכם יש חיוך על הפנים כשהשיחה מתחילה לירות על כל הצילינדרים? זה בגלל שמצאת מכנה משותף. זה קורה כאשר לשני אנשים יש עניין באותו נושא.

על ידי קביעה מראש מה מעניין אותך, מחצית מהמשוואה לשיחה מעוררת הושלמה. כעת התפקיד שלך הוא להנחות את השיחה מנושא לנושא עד שתפתור את החצי החשוב השני של המשוואה: מה מעניין את איש הקשר החדש שלך?

לבסוף, זה לגבי הגישה שלך.

אני חייב להודות, אחרי שנכחתי במאות אירועים ואינטראקציה עם אלפי אנשים, יש מקרים שבהם אני מרגיש ששיחת חולין היא פשוט דרישה מפחידה. אני כותב את זה כדי שתדע שאני מבין לגמרי אם אתה קורא את זה וחושב, "לא אכפת לי מכל השיחה השטחית הזו."

כשאני נכנס למצבי הרוח האלה, אני מזכיר לעצמי שלאדם שאני פוגש יש פוטנציאל להיות הלקוח הגדול הבא שלי או חבר חדש שמצאתי. אם המחשבות האלה לא ישנו את הגישה שלי, אני אציב אתגר אישי ליצור שיחה סופר-דופר פנטסטית עם איש קשר חדש. מסיבה כלשהי, נראה שהאתגר הנוסף הזה מעורר בי השראה להחזיר את ההתלהבות לשיחת חולין. אם זה לא עובד, אני רק מזכיר לעצמי שהאדם שאיתו אני מדבר ראוי לכבוד שלי.

המפתח האמיתי לשיחות נהדרות הוא להירגע. תן לשיחה לזרום בטבעיות. זה הכי קל לעשות כשאתה עסוק לחלוטין ומתעניין באמת.

כאן טבלה של כמה טריקים בינלאומיים לסמול טוק:

מספרטריקתיאור
1עבור על הקודלעבור על הקוד של המוצר או השירות שאתה מוכר, ולזכור את המאפיינים המרכזיים והיתרונות שלו בצורה ברורה וקצרה
2הכנס את הלקוח לתהליך הקנייהלהשתמש בסמול טוק כדי להכניס את הלקוח לתהליך הקנייה ולהגיד לו איך הוא יכול לקנות את המוצר או השירות שלך
3שאל שאלות חשובותלשאול שאלות חשובות לקוח כדי להבין את הצרכים והדרישות שלו, ולהשתמש במידע זה כדי להציע לו מוצר או שירות מתאים
4תן תשובות מדויקותלתת תשובות מדויקות לקוחות, כדי להעביר את הרצון שלך לסיים את המכירה ולסגור את העסקה
5שימוש באמוןלבנות אמון עם הלקוח על ידי הצגת יכולתך לסיים את המכירה ולסגור את העסקה, כמו גם לספק לקוחות את המוצרים והשירותים הטובים ביותר
6פתח קשרלהתחיל פעילות קשר עם לקוחות חדשים וקיימים כדי להבין את הצרכים והדרך
Scroll to Top